Tukar Bahasa
Carian Peta Halaman
 Piagam Pelanggan

Kami adalah bertanggungjawab memberikan perkhidmatan yang berkualiti dan memuaskan hati pelanggan serta layanan yang adil dan saksama.
Dengan itu kami berjanji:

 

# Menawarkan calon lantikan kepada Jabatan dan Agensi Kerajaan Negeri Johor dalam tempoh 2 minggu daripada tarikh permohonan bagi jawatan yang tidak mensyaratkan ujian khas dan 4 minggu bagi jawatan yang mensyaratkan ujian khas.

# Keputusan pengesahan dalam perkhidmatan, pemberian taraf berpencen, pertukaran perkhidmatan dan urusan perkhidmatan lain disampaikan dalam tempoh 6 minggu daripada tarikh perakuan.

 

# Urusan tatatertib, kenaikan pangkat serta rayuan tatatertib/rayuan kenaikan pangkat diselesaikan dalam tempoh 16 minggu, 12 minggu, dan 8 minggu selepas menerima perakuan beserta dokumen/maklumat yang lengkap.


Lihat Terperinci
 Pautan Perkhidmatan Rakyat
oe-payment Johor
omedcom Forum Komuniti
oe-NCRSistem Nikah, Cerai & Rujuk Johor
oe-jawab e-Jawab Johor
oe-wakaf Saham Wakaf Johor
oholistik Holistik Johor
 Bilangan Pelawat

0000311200

 Tarikh Kemaskini

10/02/2014

 Ikuti Kami
Facebook Rasmi SPAJ Twitter SPAJ

Dijana dalam 0.20117 saat
Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Johor
Aras 3, Blok A, Bangunan Dato' Abdul Rahman Andak, Kota Iskandar, 79000 Nusajaya,
Johor Darul Ta'zim.
Telefon : +607 266 6422| +607 266 6423 | Faks : +607 290 9890 | +607 290 9891
Dasar Privasi | Dasar Keselamatan | Penafian | Bantuan
Hakcipta Terpelihara©2007-2012 Portal Oleh BPM,SPAJ. Sesuai dipapar menggunakan Mozilla Firefox dengan resolusi 1024 x 768.